Eläkeliiton sokkomatkalaiset hoi!
Ens torstaina 11.6 sitte lähemmä. Kaks Ahon bussia, joista toinen tulee Järvelä-Virkkala-Lähdehaka reittiä n. 8.45-8.55.
Yhteislähtö Pelimannitorilta klo 9.00 kohti tuntematonta. Paluu iltakuuden tienoilla.
HUOM! älkää jättäkö autojanne Pelimannin etupihalle, vaan takapuolelle, lähelle liiketaloa, tai ihan muualle.
Mukaan reipasta, iloista mieltä ja seikkailufiilistä. Saas nähä misä ekat kaffit juohan…..
Tervetulua
Marjukka ja Kiepsa
Sokkomatkatiedote