Laulamme festivaalien nuotiolla ma.13.7. klo 21.00- 21.45
ja juhlapihalla ke. 15.7. klo 11.00 – 11.45
Rannekkeiden hakupäivä ilmoitetan myöhemmin
Festivaalien nuotiolaulut
Pelimannikahvit ja rinnesoitto 13.7.
Festivaalit päräytetään käyntiin pelimannikahveilla Mondossa klo 15 -17. Tule katsomaan, ketkä kaikki ovat jo saapuneet paikalle, tapaamaan tuttuja sekä tutustumaan uusiin pelimanneihin, ja juomaan hyvät nisukaffit pelimanniranneketta näyttämällä!
Tämän jälkeen soitetaan perinteinen kaustislainen rinnesoitto Mauno Järvelän johdolla Pelimannitalon rinteessä.
Haluamme toivottaa teidät tervetulleiksi soittamaan yhdessä kanssamme klo 16.30 -17 Pelimannitalon rinteeseen
Lisätietoa rinnesoitosta löytyy nettisivuiltamme Kaustinen.net/pelimanneille