Hyppää sisältöön

Hoikanrannan laavulla 21.5. 2026

Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa

Kaunis kesäpäivä suosi yli neljääkymmentä virkistystorstain osallistujaa. Saavuimme klo 12.00 Vintturin kylätalolle, jossa Mikko veti meile lämmittelyjumpan. Siirryimme siitä sitten patikassa Hoikanrannan laavulle.
Puheenjohtaja Tellervo toivotti kaikki tervetulleiksi ja piti lyhyen ajankohtaiskatsauksen. Vapaan seurustelun lomassa nautimme lämpimät makkarat ja kaffit. Vielä lauloimme kesäisiä lauluja orkesterimme jäsenten Kimmon ja Juhan johdolla/säestyksellä.


Jaa tämä artikkeli